Místo plavby: Chorvatsko - SUKOŠAN
Posádka: 5 členů: Luboš, Klára, Eva, Tomáš, Pavel
Celkem ujeto Nm : 230 Nm
Průměrný vítr: cca 5 knt
Trasa: SUKOŠAN-KORNATY-ZIRJE-KAKAN-ŠIBENIK-řeka KRKA-PRIMOŠTEN-BIŠEVO-VIS-KORNATY-DUGY OTOK-SUKOŠAN

Popis:

Naše první plavba bez kapitána alias moje první plavba jako kapitán. Vybrali jsme poprvé menší lodičku Elan 333. Bylo to značně složité, pořád jsme řešili, zda Bavarii či Elan atd. Vyplouvali jsme z největšího chorvatského přístavu SUKOŠAN. Naše plavba směřovala nejdříve na ostrovy KORNATY, které nás příliš nenadchliy a ještě jsme museli zaplatit poplatek za "vstup" do národního parku. Dále jsem směřovali do moc pěkného městaečka ŠIBENIK a pak dále po řece KRKA, kde jsme kotvili. Následující den jsme si prohlídli PRIMOŠTEN a následovala noční plavba na VIS. Zde jsme zažili  něco naprosto neuvěřitelného - několik delfínů se přidalo k naší lodi a především jeden z nich, námi pojmenovaný Podrážka podle jizvičky na těle, se přilepil k přídi lodi a plul  s námi stejnou rychlostí. Několikrát se delfíni od nás odloučili a pak se zase přidali. Nádherný a nezapomenutelný zážitek. Na BIŠEVO jsme navštívili Modrou jeskyni, pak ostrov VIS a následovala noční plavba zpátky na KORNATY. Poslední večer jsme strávili v místní hospůdce, kde nejen kapitán značně oslavil krásný a zatím bezproblémový týden. S ranní opicí a za svítání slunce jsme vyrazili zpět do přístavu, kde jsme bohužel museli ukončit nádherný a nezapomenutelný týdenní pobyt na Elan 333.